سرویس بیمه مسافرتی

مسافرت یکی از عواملی است که برای گذران اوقات فراغت انتخاب می شود. در طول سفر نیز مسافر انتظار دارد زمانی را که برای استراحت خود در نظر گرفته است، اگر حادثه ناگهانی برای او یا همراهانش اتفاق بیفتد، از نظر مالی نگرانی نداشته باشد. بنابراین هنگام مسافرت به یکی از کشورهای خارجی باید از بیمه سفر استفاده شود تا مسافر بتواند در مواقع لزوم از آن بهره‌مند شود. پوشش بیمه مسافرین عازم به خارج از کشور تضمینی است مناسب برای کسانی که به قصد گردشگری و یا دیدار از اقوام و یا خانواده خود، شرکت در سمینارها و یا کارهای اداری یا تجاری و … به خارج از کشور مسافرت می‌نمایند. خریداران این بیمه نامه یا با قصد و اطلاع خود و یا با درخواست سفارتخانه کشور مقصد اقدام به دریافت این بیمه نامه می نماید.

بیمه مسافرتی ابزار مناسبی است برای حفظ سلامتی در برابر اتفاقاتی که ممکن است در حین سفر برای مسافر بوجود آید، بطوریکه می تواند هزینه های مالی و استرس های ناشی از آن را در مسافرت کاهش دهد. اکثر ما زندگی پرمشغله‌ای داریم که باید بین زندگی و کارمان تعادل برقرار کنیم. بیمه مسافرتی در مقابل هزینه‌ها در هنگام درمان بیماری یا اتفاقات ناگهانی از مسافرین حمایت می‌کند. در صورت نداشتن بیمه در سفر، مسافر مجبور می شود که هزینه های یک درمان جزئی یا یک جراحی کوچک را جبران نماید که این امر به نوبه خود می‌تواند هزینه های گزافی را بر دوش مسافر بگذارد.

وب سرویس بیمه مسافرتی بیمه ملت توسط استارتاپ‌های مختلفی همچون کسب و کارهای حوزه گردشگری و توریسم و آژانس‌های آنلاین فروش خدمات مسافرتی قابل استفاده خواهد بود.

ویژگی های این سرویس چیست ؟

رقابتی ترین قیمت بازار

ارائه بهترین قیمت بیمه مسافرتی در بازار که جذابیت زیادی را برای بیمه گذاران ایجاد کرده است

منطقه بندی مناسب

ایجاد منطقه بندی جدید جهت سهولت در انتخاب مقصد سفر بر اساس تواتر سفرهای مسافران که موجب پرداخت حق بیمه مناسبتری می شود.

ارائه پوشش های متنوع و ویژه

ارائه پوشش های متنوع برای هر منطقه جهت تامین نیازهای مسافران و پاسخ به الزامات برخی سفارتخانه ها

وجود شرکتهای کمک رسان معتبر

ارائه سرویس مناسب با دو شرکت معتبر Remed (برای منطقه خاورمیانه و ترکیه) و شرکت Swiss Assist (برای منطقه شینگن، اروپا و آمریکا)

پشتیبانی مناسب و مستمر

شرکتهای کمک رسان مجهز به اپراتورهای فارسی زبان بوده و بیمه گذاران به راحتی می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

  • استارتاپ‌های حوزه گردشگری و توریسم

  • آژانس‌های آنلاین فروش خدمات مسافرتی (OTA ها)

  • کارگزاران فروش بیمه

  • تجمیع‌کننده‌های بیمه‌ای

  • کلیه اپلیکیشن‌های فعال در فروش بیمه‌نامه

جزئیات سرویس

مهمترین پوشش ها و مزایای بیمه مسافرتی بیمه ملت:

۱. هزينه‌هاي پزشكي و بستري در بیمارستان خارج از كشور: در صورت بروز بیماری یا صدمات جسمانی بیمه شده در خارج از کشور محل اقامت وی “شرکت امداد رسان” هزینه‌های معمول، متداول، لازم و معقول بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشكی و داروی تجویزی از سوی پزشك بیمه شده را تا سقف مندرج در بیمه نامه تقبل خواهد نمود.

۲. جابجايي يا بازگرداندن بیمه شده به كشور در طول سفر در اثر بیماري يا حادثه: در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی بیمه شده، “شرکت امداد رسان” نسبت به انتقال وی به یك مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن وی به کشور محل اقامتش اقدام خواهد نمود.

۳. پرداخت هزينه هاي فوري دندانپزشكي تا سقف ۴۰۰ یورو: این هزینه ها به معالجه دندان درد، درمان عفونت و کشیدن دندان محدود می شود.

۴. بازگشت اعضاي بلافصل خانواده همراه بیمه شده به كشور: به محض بستری شدن بیمه شده به دلیل بیماری ناگهانی و یا حادثه به مدت بیش از 10 روز و یا فوت وی “شرکت امداد رسان” هزینه بازگشت یك نفر از اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه شده به کشور مبدا (محل اقامت) را در صورت عدم توانایی به سفر با وسیله نقلیه شخصی خود و یا وسیله نقلیه ای که در ابتدای سفر مورد استفاده قرار گرفته بود، تقبل خواهد نمود.

۵. بازگرداندن جسد متوفی: در صورت فوت بیمه‌شده “شرکت امداد رسان” تمهیدات لازم برای انتقال و بازگرداندن جسد وی را اتخاذ نموده و هزینه های مربوط به انتقال جسد بیمه شده به محل خاکسپاری یا مراسم ترحیم در کشور محل اقامت وی را تقبل می نماید.

۶. سفر اضطراري يكي از اعضاي بلافصل خانواده: در صورتی که بیمه شده به علت حوادث یا بیماری مشمول این بیمه نامه بیشتر از ۱۰ روز در بیمارستان بستری شود، “شرکت امداد رسان” مخارج انتقال یكی از اعضای بلافصل خانواده وی را از کشور محل اقامت بیمه شده، از جمله هزینه رفت و برگشت به محل بستری شدن و مخارج اقامت تا سقف ۸۵ یورو برای هر روز، حداکثر به مدت ده روز را پرداخت خواهد نمود.

۷. بازگشت اضطراري به كشور به دلیل فوت يكي از اعضاي نزديک خانواده: هنگامی که بیم هشده به دلیل فوت یكی از اعضای نزدیك خانواده (بستگان درجه یك) خود ناچار به توقف سفر شود، چنانچه وی قادر به سفر با وسیله نقلیه شخصی خود و یا وسیله نقلیه ای که برای سفر اجاره شده است نباشد، “شرکت امدادرسان” هزینه سفر او به کشور محل اقامتش را پرداخت خواهد نمود. 

۸. تحويل دارو: اگر توسط پزشك معالج وی، حتی پیش از سفر تجویز شده باشد.

۹. ارسال پیام ها و اطلاعات مراجع درماني در مواقع اضطراری

۱۰. حواله تضمینی وجوه نقد تا سقف ۸۵۰ یورو: بیمه شده می‌بایست مبلغ مورد تقاضا را از قبل از دفاتر رسمی “شرکت امداد رسان” در ایران، به صورت چك بانكی، حواله یا پول نقد به سپرده گذارد. همچنین اگر بیمه شده در طول مسافرت به خارج از کشور در نتیجه سرقت، مفقود شدن بار، بیماری یا حادثه (که می تواند از طریق مدارك مربوطه نظیر رسید، تائیدیه، شكواییه رسمی و … به اثبات برسد) پول نقد خود را از دست بدهد، “شرکت امداد رسان” به شرط سپرده گذاری مبلغ مورد تقاضا در قالب چك بانكی، حواله یا پول نقد در دفتر رسمی خود در ایران نسبت به حواله حداکثر ۸۵۰ یورو اقدام خواهد نمود.

۱۱. فقدان گذرنامه، گواهینامه رانندگي و شناسنامه در خارج از كشور تا سقف ۲۰۰ یورو برای جبران هزینه های تهیه این مدارک

۱۲. معاضدت حقوقي (هزینه های دفاع قانونی در مقابل اشخاص ثالث در دعاوی کیفری و مدنی ناشی از حوادث رانندگی) تا سقف حداکثر ۱۵۰۰یورو

پوشش های از دست دادن پرواز:

۱. کنسلی بلیط هواپیما یا کنسلی هتل محل اقامت به دلیل شرایط حاد اورژانسی بیمه شده که باعث بستری ایشان یا همراه وی شود (با تعهدات دو طرح ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ یورو)

۲. کنسلی بلیط هواپیما یا هتل محل اقامت به دلیل عوارض ناشی از  بارداری در هفت ماه اول بارداری بیمه شده (با تعهدات دو طرح ۵۰۰ و ۱۰۰۰ یورو)

۳. کنسلی بلیط هواپیما و یا هتل محل اقامت به دلیل اعلام رسمی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در آن سفر افراد ایرانی (مقیم ایران) به نقطه عزیمت منع شده باشد (با تعهدات دو طرح ۵۰۰ و ۱۰۰۰ یورو).

۴. کنسلی بلیط هواپیما یا هتل محل اقامت به دلیل از دست دادن پرواز به دلیل تصادف به فرودگاه محل عزیمت (با تعهدات دو طرح ۵۰۰ و ۱۰۰۰ یورو).

پوشش ها و مزاياي مربوط به بار همراه مسافر:

۱. جبران خسارت فقدان بار تحويلی به هواپیما: در صورت فقدان بار توسط شرکت هواپیمایی حامل “شرکت امداد رسان” علاوه بر خسارتی که حامل ملزم به پرداخت آن است، مابه التفاوت آن را تا سقف حداکثر ۲۰۰ یورو برای مجموعه بار و لوازم تحویل شده به هواپیما، به بیمه شده پرداخت خواهد نمود.

۲. جبران خسارت تاخیر در ورود بار همراه مسافر: در صورتی که بار همراه مسافر ثبت شده باشد،” شرکت امداد رسان” هزینه تاخیر در ورود بار همراه وی را مشروط به آن که شرکت هواپیمایی مربوط وابسته به “یاتا ” باشد، پس از گذشت حداقل شش ساعت تاخیر برای خرید ملزومات اساسی و حداکثر تا سقف ۲۵۰ یورو پوشش می دهد.

پوشش تاخیر در حركت:

در صورتی که وسیله نقلیه عمومی مورد استفاده بیمه شده حداقل ۶ ساعت تاخیر حرکت داشته باشد، “شرکت امدادرسان” به شرط ارائه نسخه اصلی صورتحساب های مربوطه، هزینه های اضافی تقبل شده به دلیل این تاخیر (از قبیل هزینه های حمل ونقل، اقامت در هتل و همچنین غذا) را به وی جبران خواهد نمود:

  • در صورتی که تاخیر بیش از ۶ ساعت باشد، تا سقف ۴۵ یورو
  • در صورتی که تاخیر بیش از ۱۲ ساعت باشد، تا سقف ۹۰ یورو
  • در صورتی که تاخیر بیش از ۱۸ ساعت باشد، تا سقف ۱۳۵ یورو
  • در صورتی که تاخیر بیش از ۲۴ ساعت باشد، تا سقف ۱۸۰ یورو

فسخ بیمه نامه:

در صورت عدم صدور ویزا از طرف سفارتخانه کشور مقصد، بیمه گزار می تواند نسبت به فسخ بیمه نامه اقدام نماید که در این مورد لازم است در خواست فسخ بیمه نامه به همراه اصل نسخ بیمه نامه و گواهی سفارت را برای بیمه گر ارسال نماید که پس از بررسی های لازم، بدون کسر مبلغ، حق بیمه به بیمه گزار برگشت داده خواهد شد. و لیكن چنانچه فسخ بیمه نامه بعلت انصراف بیمه شده از مسافرت باشد، اصل نسخ بیمه نامه و کپی تمام صفحات گذرنامه مورد نیاز است که با کسر مبلغ ۲۰۰۰۰ ریال، مانده حق بیمه به بیمه گزار مسترد خواهد شد.


نحوه دریافت خسارت:

با توجه به اینکه بیمه شده در کشوری غیر از ایران در حال سفر می باشد بر اساس قرارداد با شرکت‌های کمک‌رسان خارجی، در صورت وقوع حادثه، بیمه شده می‌تواند با مراجعه به آنها از پوشش‌های خود استفاده کند. شرکت سوییس اسیست (Swiss Assist) و شرکت رمد (Remed) دو شرکت طرف قرارداد با بیمه ملت هستند. چنانچه بیمه شده در طول سفر دچار خسارت شود، بایستی حداکثر ظرف مدت یك هفته و قبل از بازگشت به کشور ایران با شماره تماس های موجود در بیمه نامه که به صورت اپراتورهای شبانه روزی و مسلط به زبان های فارسی و انگلیسی هستند با شرکت امداد رسان منتخب تماس گرفته و اعلام خسارت نمایند. شرکت امداد رسان مربوطه راهنمایی و خدمات لازم را به زیان دیده ارائه خواهد نمود.

 نحوه ارتباط با شركت كمک رسان سوئیس اسیست:

تهران

شرکت یاریگر امید ایرانیان

سوئیس اسیست
تلفن: 7-982188747084+

فکس: 982188747085+

موبایل: 09399295252

تلگرام: 09399295252

تلفن: 41225087070+

فکس: 41225017799+

ایمیل: info@yarigar.orgایمیل: info@swiss-assist.com

 

نحوه ارتباط با شركت كمک رسان رمد:

تماس تلفنی00902423102833
ایمیلmellat@remedassistance.com
تلگرام00905312504596

عضویت در خبرنامه

13 + 8 =

کلیه حقوق متعلق به بیمه ملت بوده و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.